FANDOM

Zdeněk Doubek is a contestant from the 1st season of Robinsonův ostrov.

Profile

Retrieved from nova.cz

Zdeněk jako správný soutěživý typ se na pustý ostrov v drsné filipínské krajině už velmi těší! Především samozřejmě na to, až bude moct použít svoji taktiku, kterou už má připravenou. Na co při soutěži vsazí?

Jednadvacetiletý provozní restaurace ze Starých Splavů je soutěživý typ a miluje výzvy. „Těším se, že si na ostrově postavíme vlastní obydlí, chytíme si něco k jídlu a budeme soupeřit.“ Říká, že je teď ve svém životě na mrtvém bodě, pokoření Robinsonova ostrova by tak pro něj mohl být odrazový můstek pro další životní cíle.

Zdeněk chce být aktivní a užitečný, zároveň ale přiznává, že je občas pohodlnější. „Vlastnosti z denního života na ostrově nebudu tolik ukazovat, spíš přemýšlím nad vlastnostmi, které mi pomůžou.“ A z čeho má Zdeněk největší obavy? „Upřímně se nejvíc děsím toho, že vypadnu jako první, nebo druhý. To bych fakt nechtěl.“ Co dalšího ze svého života na sebe prozradil?

Jméno: Zdeněk Doubek

Věk: 21 let

Zaměstnání: provozní restaurace

Bydliště: Staré Splavy

Rodinný stav: svobodný

Koníčky: fitness, vaření, cestování a kontakt se zvířaty

Tři slova, která mě vystihují: extrovert, sebevědomí a neústupnost

Tři věci, které bych si vzal na ostrov: nůž, oheň a lano

Proč jsem se přihlásil do Robinsonova ostrova: Protože je to veliká výzva. Miluju výzvy a jejich pokořování

Proč si myslím, že na ostrově “přežiju”: Věřím, že můžu celou show vyhrát. Udělám maximum pro to, abych tam přežil a zůstal až do konce. Od mala žiju na vesnici, takže nemám problém s kontaktem s přírodou.

Proč si myslím, že budu první český Robinson: Jsem si jistý, že do toho dám od začátku maximum. Chci, aby má taktika a kroky byly promyšlené.

Na ostrov si beru tento talisman: Řetízek s prstenem. Dala mi ho moje mamča a je to památka na mé příbuzné.

Jakou si ZdeNěk připravil taktiku a z čeho bude mít na ostrově největší strach zjistíte ve videu. Jestli se Zdeňkovi podaří probojovat do vysněného cíle, nebo mu jeho občasnou pohodlnost soupeři spočítají a pošlou ho obratem domů sledujte v drsné reality show Robinsonův ostrov už od 16. ledna na Nově![1]

References

  1. https://robinson.nova.cz/clanek/46820-soutezivy-zdenek-ma-nocni-muru-z-velmi-zvlastni-veci-uhadnete-z-ceho