FANDOM


WelcomeEdit

Hi, welcome to Survivor Wiki! Thanks for your edit to the Francesca Hogi page.

Please leave a message on my talk page if I can help with anything! -- Andytw710 (Talk) 03:25, February 20, 2011

Hi? Edit

Do you want to be admin? Need some help from people who really help in the wiki....


If you want to be admin, jjust let me know,


Sure, id love to be one, but i really only like adding pictures, not sure id be much help.

I'm thinking about itEdit

You've asked me once if you want to be one, but you declined. If you contribute enough (pictures aside), I'll give admin status. Our pages currently need write-ups, and other users tend to add unnecessary trivia or shitty categories. I will not give any exact number, but if you make a good write-up to any of our pages, I might consider making an admin. The other admins are quite busy with their real lives, while I edit this wiki at least once a day.

P.S. You're the same age as my devilish brother. hahaha :D

P.P.S. What do you think about my blog? Iankevinsevilla 03:37, September 16, 2011 (UTC)

responding to ur comment Edit

Yeah but Shannon buried his own grave. If he didn't make stupid comments he could've kept Benry and Kelly B's votes to force a tie and maybe move on in the competition.-200+ countries, but one world 04:01, September 17, 2011 (UTC)

boy+boy or boy+girl Edit

Although there have been some strong boy girl relationships such as Rob and Amber, there have also been lots of strong boy and boy relationships. JT and Stephen (Tocantins), Ian and Tom(Palau), and Chase and Sash(Nicaragua). Matt and Andrea for example on Redemption Island weren't too strong since Andrea voted Matt off. So basically what I'm trying to say is that it's not entirely correct to make that kind of generalization that u made.

btw the above is from me. sorry for not signing. but yeah Mikayla didn't really deserve it I mean she's pretty but she didn't act like a model or anything. also, I made a new blog post. check it out-200+ countries, but one world 22:45, October 7, 2011 (UTC)

hey Edit

when r u doing ur episode 5 blog post?-200+ countries, but one world 02:02, October 14, 2011 (UTC)

How would a tribe switch hurt a returning player?-200+ countries, but one world 21:27, October 22, 2011 (UTC)

dude plz do ur episode 7 and 8 blog posts-200+ countries, but one world 19:21, November 5, 2011 (UTC)

Hi thx i like ur pic too. I can remember that part of season 22.


Henzzy

Hey Mr. CkarimalisEdit

I am now considering you to be an admin, but I will be assigning you to be the photos guy. I will ask you now, should I give you admin status, you have to upload the photos that are really relevant to the page (like important goings-on at camp, performing on challenges, getting his/her torch snuffed). Send me a reply at my talk page if you're still considering.

Admin RightsEdit

I just made you an admin, as the wiki needs all the help it get. But before you do anything drastic, leave a message at my talk page. Also, please do not put episode#'s, Instead, please put the episode title (italicized). iankevinsevilla 22:29, December 12, 2011 (UTC)

Re: GalleryEdit

Doesn't really matter. But I intentionally shrink gallery photos because they are too many, and occupy too much space. Also, I do make the photos look equal in size. But if you want to have bigger photos, you may do so, but just upload the photos you think had some significance over the constestants' stay in the game, like a very important game-changing conversation, performing a challenge, or getting voted out (when uploading boot pics, upload photos where they get their torches snuffed). As much as possible, do not place too much unecessary photos like headshots that do not really have any significance to their gameplay, one or two of those will do.

So there.Welcome, Admin Ckarimalis! :) iankevinsevilla 21:32, December 15, 2011 (UTC)

P.S. Your DP of Andrea is quite... uhm, disturbing. LOL iankevinsevilla 21:35, December 15, 2011 (UTC)

Do you see the Survivor font in my signature? Just wondering if other people can see it without having the font installed in their computers. iankevinsevilla 21:35, December 15, 2011 (UTC)

Lol, no i dont see the font! (Ckarimalis 21:48, December 17, 2011 (UTC))

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.