FANDOM

Magalie Gustave is a contestant from Koh-Lanta: Fidji.

Profile

Profile retrieved from tf1.fr (in French)[1]

Prénom : Magalie
Métier : Danseuse professionnelle

Magalie, 29 ans - Seine-Saint-Denis (93)
La dynamique Magalie a du caractère, et elle sait ce qu'elle veut ! Danseuse professionnelle, elle a fait de sa passion un métier. Mère de deux enfants, dont une fille qu'elle a eu très jeune, Magalie a réussi à concilier sa vie de maman et sa carrière. Elle rêve de participer à Koh-Lanta depuis longtemps, et elle ne reculera devant aucun effort. Son objectif : voir une femme gagner Koh-Lanta, et si possible elle-même !

Koh-Lanta

Voting History

Magalie's Voting History
Episode Magalie's
Votes
Voted Against
Magalie
1 Coravu Tribe Immune
2 May -
3 Mel -
4 Coravu Tribe Immune
5 May -
6 Caroline -
7 Manu;
Manu1
-
8 Ineligible -
Romain;
Romain2
-
9 Sébastien +
Sébastien3
-
10 Fabian Fabian, Marguerite,
Mélanie, Romain (x2), Sandrine
4
11 Marguerite5 Individual Immunity
12 Romain +
Marguerite6
Marguerite, Romain, Sandrine7
13 Marguerite;
Marguerite8
-
14 Ineligible André
Voted Out, Day 41
Voted for
Sole Survivor
Tiffany

^1 In Episode 7, the vote ended with a 3-3 tie between Manu and Marvyn, forcing a revote. Magalie did not change her vote on the revote.
^2 In Episode 8, the vote ended with a 5-5 tie between Marvyn and Romain, forcing a revote. Magalie did not change her vote on the revote.
^3 After his elimination in Episode 8, Marvyn gave the black vote to Magalie, allowing her to vote twice this Tribal Council.
^4 In Episode 10, Magalie used an Immunity Necklace, negating 6 votes against her.
^5 In Episode 11, Romain used an Immunity Necklace, protecting both himself and Marguerite due to the pairs twist, negating Magalie's vote against Marguerite.
^6 After his elimination in Episode 11, Maxime gave the black vote to Magalie, allowing her to vote twice this Tribal Council.
^8 In Episode 13, the vote ended with a 3-3 tie between André and Marguerite, forcing a revote. Magalie did not change her vote on the revote.

Post Koh-Lanta

Trivia

References