FANDOM

Miloš "Míla" Brt is a contestant from the 1st season of Robinsonův ostrov.

Profile

Retrieved from nova.cz

Mladý Míla je dalším fanouškem drsné reality. Dostat se na ostrov byl jeho sen a ten se bude snažit dovést do dokonalosti. Udělá vše proto, aby vyhrál! Cestu za výhrou mu ale může zkomplikovat jeho láska k jídlu!

Dvaadvacetiletému trenérovi kulturistky Miloši Brtovi z Prahy se splnil sen. „Až vyrostu, chci vyhrát Robinsonův ostrov.“ Na tuto reality show se Miloš připravuje už 15 let, dokonce se přihlásil do americké verze, ale byl odmítnut, není Američan.

Dle svých slov je připravený udělat vše proto, aby přelstil, přehrál i přežil. A dostal se až ke dvěma a půl milionu korun a titulu prvního českého Robinsona. Jeho největšími slabinami jsou hlad, který pro něj může znamenat významnou ztrátu svalů a přítelkyně, kterou miluje, ale nestihl jí to před odjezdem říct.

Jméno: „Míla“ Miloš Brt

Věk: 22

Zaměstnání: trenér kulturistiky

Bydliště: Praha

Rodinný stav: zadaný

Koníčky: sport, cestování, výživa a cvičení a jejich vliv na člověka

Tři slova, která mě vystihují: cílevědomost, houževnatost a nejistota

Tři věci, které bych si vzal na ostrov: kšiltovku, talisman - kříž na řetízku a lupu

Proč jsem se přihlásil do Robinsonova ostrova: Na této soutěži jsem vyrostl a je mým životním snem. Ten se teď splnil.

Čeho se nejvíc bojím: Hladu. Jsem zvyklý jíst sedmkrát až osmkrát denně.

Proč si myslím, že na ostrově “přežiju”: Udělám vše, abych přelstil, přehrál a přežil.

Proč si myslím, že budu poslední Robinson na ostrově: Nechci být sebevědomý, ale na tuhle hru si věřím. Vždy jsem ji chtěl hrát, proto se dostanu daleko.

Na ostrov si beru tento talisman: Kříž na krk od přítelkyně.

Proč Milan jí každé dvě hodiny zjistíte ve videu a jak bude se svojí závislostí na jídle bojovat zjistíte ve videu. Jestli se Milošovi podaří dotáhnout svůj sen až do zdárného konce, nebo ho skolí drsná realita izolovaného ostrova zjistíte už 16. ledna![1]

References

  1. https://robinson.nova.cz/clanek/46691-silak-milos-je-zvykly-jist-kazde-dve-hodiny-jak-na-ostrove-prezije