FANDOM

Jakub Čejpa is a contestant from the 1st season of Robinsonův ostrov.

Profile

Retrieved from nova.cz

Mladý finanční poradce Jakub se na filipínském ostrově ocitl celkem náhodou. Přihlášce předcházela hádka! S kým se Jakub pohádal natolik, že je ochotný 44 dní bojovat o život na pustém ostrově? A jaká je jeho taktika na přežití?

Dvaatřicetiletý finanční poradce z Hradce Králové se do Robinsonova ostrova přihlásil na popud své ženy. „Pohádali jsme se, krátce nato jsem viděl upoutávku a přihlásil jsem se.“ Od reality show si slibuje změnu prostředí, chce si sáhnout na dno a dostat se mimo svou komfortní zónu.

V minulosti pracoval u hradní stráže a také jako výsadkář. Nakonec se rozhodl armádu opustit, podle svých slov kvůli špatnému finančnímu zázemí a hloupým lidem, které nemá rád. Díky tvrdé práci u armády tak bude po fyzické stránce připraven na náročné podmínky ostrova. Přiznává ale také, že jeho slabou stránkou může být výbušnost. Více o sobě prozradil v dotazníku:

Jméno: Jakub Čejpa

Věk: 32

Zaměstnání: finanční poradce

Bydliště: Hradec Králové

Rodinný stav: ženatý

Koníčky: fitness, brusle, cestování

Tři slova, která mě vystihují: tetování, úsměv a pohodář

Tři věci, které bych si vzal na ostrov: kartáček na zuby, zapalovač, celtu

Proč jsem se přihlásil do Robinsonova ostrova: Chci zkusit něco nového, změnit prostředí a sáhnout si na dno.

Čeho se nejvíc bojím: Počasí, déšť je totiž svině.

Proč si myslím, že na ostrově “přežiju”: Mám náskok pět let v armádě. Cvičili jsme ve vojenském prostoru. Když je potřeba, tak se kousnu a dokážu vydržet. Jsem psychicky odolný.

Proč si myslím, že budu poslední Robinson na ostrově: Jsem odolný a jdu si za cílem. Na ostrov si beru tento talisman: Nebudu mít žádný talisman.

Tetování: Pod prsem mám tetování růže se jménem mé ženy.

Více o své přípravě na soutěž i o hádce s manželkou, která ho přiměla se přihlásit zjistíte ve videu. Jestli Jakub zvládne náročné podmínky izolovaného ostrova bez problémů, nebo mu jeho občasná vznětlivost a impulzivnost zlomí vaz, sledujte už od 16. ledna v soutěži Robinsonův ostrov![1]

References

  1. https://robinson.nova.cz/clanek/46651-byvaleho-vysadkare-privedla-na-ostrov-hadka-s-kym