FANDOM

Iveta Stará is a contestant from the 1st season of Robinsonův ostrov.

Profile

Retrieved from nova.cz

Šestačtyřicetiletá trafikantka z Boreče je nejstarší ženou mezi osmnácti soutěžícími. Na soutěž se nijak výrazně nepřipravovala, její slabá fyzička jí ale starost nedělá! Čeho se tedy Iveta tolik bojí?

Povídavá a upřímná Iveta sice žije ve vesnici o několika rodinách, provdala se však hned za tři muže různých národností. Z každého manželství má jednoho syna a nyní i ambici dostavět dům. K tomu jí má pomoci výhra v show Robinsonův ostrov.

Cesta na izolovaný filipínský ostrov je její první velký cestovatelský zážitek. Původně však na jejím místě měl stát její syn, který se do soutěže také hlásil. Když ho do soutěže nevybrali, vyhecoval alespoň Ivetu. Ta výzvu přijala a řekla si, že dokáže svému synovi, že na to také má. Iveta ví, že její největší nevýhodou je špatná fyzická kondice. O to víc využije svých praktických dovedností z domácnosti, například vaření.

Více o nejstarší ženě z celé výpravy zjistíte v dotazníku:

Jméno: Iveta Stará

Věk: 46

Zaměstnání: trafikantka

Bydliště: Boreč u Lovosic

Rodinný stav: vdova

Koníčky: zahrada, děti a práce kolem domu

Tři slova, která mě vystihují: upřímnost, tvrdohlavost a srandistka

Tři věci, které bych si vzala na ostrov: oheň, nůž a nepromokavou celtu

Proč jsem se přihlásila do Robinsonova ostrova: Z hecu. Původně byl přihlášený můj syn. Když jsem mu domlouvala, že se neumí prezentovat před kamerou, tak štěknul: “Tak si to zkus sama, když jsi tak chytrá.” A zkusila jsem to.

Čeho se nejvíc bojím: Zranění a agresorů v kmeni.

Proč si myslím, že na ostrově “přežiju”: Jezdila jsem na tábory a jsem zvyklá žít v přírodě, máme hospodářství.

Proč si myslím, že budu poslední Robinson na ostrově: Hrozně moc bych chtěla, protože by to rodině ulevilo. Myslím si ale, že nebudu poslední Robinson kvůli své fyzické kondici.

Na ostrov si beru tento talisman: Nemám žádný talisman.

Tetování: Nemám, ale kdybych vyhrála, tak si ho nechám udělat!

Zbaví se jí soupeři hned při první příležitosti, nebo jim její ostrovní polévka zachutná? To zjistíte už 16. ledna v napínavé reality show Robinsonův ostrov! Čeho se nejstarší žena soutěže před svým odjezdem nejvíce obává zjistíte už teď ve videu![1]

References

  1. https://robinson.nova.cz/clanek/46650-nejstarsi-zena-souteze-jede-na-ostrov-nepripravena-a-vystrasena-ceho-se-tolik-boji